Teraz jest 29 września 2024, o 15:29

POMOC: Zgłoś nową Autorkę lub aktualizację profilu!

Listy tematów autorskich, zasady zgłaszania nowych autorek i aktualizacji profili, pomoc.

Ulubiona autorka/autor: Janet Evanovich

Post przez Janka » 21 października 2015, o 14:34

Dziękuję.

Kota widziałam i tak sobie pomyślałam, że on coś pewnie znaczy, bo nie wszędzie jest.
W moich postach pozwoliłam sobie wstawić mini ikonki tam, gdzie kiedyś będzie kot, żeby paniom Evanovich i Kinselli nie było smutno bez kota.

duzzza22 napisał(a):Bardzo dobrze, że wzorowałaś się na poście Very :cheer: Trudne chyba się jednak nie kazało? :)

Było bardzo czasochłonne. Ale pierwsze koty za płoty. Przy następnych pójdzie jak z płatka.

Brakuje tam kilku pań, które mogę zrobić sama i bardzo przydałaby się Meg Cabot, której mogę zrobić połowę, tę dorosłą, a ktoś inny musiałby się dołączyć z młodzieżówkami.
Obrazek

Ulubiona autorka/autor: Ilona Andrews

Post przez •Sol• » 21 października 2015, o 14:39

Janeczko to zrób dorosłą, ja zrobię młodzieżową ;)
Cabot też możesz od razu wkleić do Cykli.
I przenieśmy się z omawianiem wszelakich spraw dotyczących list i spisów do odpowiedniego działu:
viewtopic.php?f=37&t=2619&p=995593#p995593
tutaj niech zostaną sprawy wątków autorskich
'Never flinch. Never fear. And never, ever forget'.

'Nevernight' - Jay Kristoff

Post przez Janka » 21 października 2015, o 15:28

OK, Sol, to jak coś, to się spotkamy w tym linku.
Obrazek

Post przez Janka » 21 października 2015, o 20:17

Duzz, jak robiłam Jennifer Crusie w cyklach, to odkryłam, że jest zła kolejność jej oryginałów w autorskim.

Cykl Dempsey jest tam dobrze, a reszta:

Novels:
Manhunting (1993)
Getting Rid of Bradley (1994)
Strange Bedpersons (1994)
What the Lady Wants (1995)
Charlie All Night (1996)
Anyone But You (1996)
The Cinderella Deal (1996)
Trust Me on This (1997)
Tell Me Lies (1998)
Crazy for You (1999)
Fast Women (2001)
Bet Me (2004)
Don't Look Down (2006) (with Bob Mayer)
The Unfortunate Miss Fortunes (2007) (with Eileen Dreyer and Anne Stuart)
Agnes and the Hitman (2007) (with Bob Mayer)
Dogs and Goddesses (2009) (with Lani Diane Rich and Anne Stuart)
Wild Ride (2010) (with Bob Mayer)
Maybe This Time (2010)

Short Stories:
Sizzle (1994) (in Stolen Moments)
Just Wanted You to Know (2000) (in Redbook)
Hot Toy (2006) (in Santa, Baby)
Wild Night (2010) (with Bob Mayer)
Crazy People: The Crazy For You Stories (2012)

Collaborative Novels:
I'd Kill for That (2004) (with 12 female mystery and crime writers)

d-d
Obrazek

Ulubiona autorka/autor: Kristen Ashley/Mariana Zapata

Post przez Duzzz » 21 października 2015, o 21:35

Zauważyłam właśnie :-D Poprawię :-D Dziękuję :padam:

Edit:
Poprawiłam, zerknij czy jest ok. :)

“How do you always know where to find me?''
His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“It’s not inexplicable. I like you the way Newton liked gravity.”
“I don’t know what you mean.”
“Once he found it, everything else in the universe made sense.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Janka » 22 października 2015, o 02:15

Dziękuję bardzo.

Crusie ma jeszcze sto tysięcy przeróżnych essejów, ale tego nie podałam ani w autorskim, ani w cyklach, bo to są publikacje naukowe i doszłam do wniosku, że ta część jej działalności nie jest nam do niczego potrzebna.
Jeśli ktoś uważa inaczej, to niech krzyczy, to poprawię.

No dobra, to się przyznam. U kilku autorek, których jestem MCh nagrzeszyłam i nie sprawdziłam tytułów oryginalnych rzetelnie, tylko przeleciałam na oko. Dlatego właśnie u Crusie dopiero teraz wyskoczyły te poprawki.
Sprawdzenie oryginalnych Jill Shalvis i Jane Graves jeszcze jest przede mną. Możliwe, że tam też coś się znajdzie do poprawek.
Obrazek

Post przez Duzzz » 22 października 2015, o 13:56

Jeśli jest do tego jakiś link to może do tych esejów warto go zostawić w PPA. :)

Nie wiem jeszcze czy tej kolaboracji nie wrzucić do powieści, wcześniej było i przy takich sytuacjach też pozostawiałam w powieściach z dopiskiem z kim jest napisana :mysli:

Cykle raczej są ok i powieści, gorzej z tymi omnibusami i resztą, spisy brane są z FF, potem sprawdzane z GR, ale różnie może być. :wink:

His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Janka » 22 października 2015, o 14:04

Nie ma oddzielnego linku. Jest razem z całą bibliografią:
http://jennycrusie.com/books/bibliography/

Kolaborację oddzieliłam dlatego, że pań było aż 13, więc część napisana przez Crusie jest niewielka, ale masz rację, że albo powinno być razem, albo powinny być wydzielone wszystkie kolaboracje (te pisane we trzy z innymi paniami i te z Bobem Mayerem). Skoro tamte zostawiłam w powieściach, to tę też powinnam. Mój błąd.
Obrazek

Post przez Duzzz » 22 października 2015, o 14:51

To żaden błąd :) Tylko wątpliwości co do zapisu :)
Sama je miałam, zostawiłam wtedy wszystkie nazwiska i wyszedł jeden wielki ciąg, ale nie wiedziałam jak to na tamten moment inaczej zapisać. Zaraz to zmienię i będzie już ok :D

W Shalvis jest na pewno masakra z omnibusami, ma ich od groma :facepalm: Tak mi się wydaje, że u niej sporo wywalałam. :facepalm: A do cykli teraz przydałoby się je dodać, żeby było wszystko jak na tacy. :facepalm:

Post przez Janka » 22 października 2015, o 14:55

Wypisywanie nazwisk wszystkich autorek w tamtej kolaboracji wydało mi się niepotrzebne, dlatego zamieniłam na liczbę tych pań. Ale jest mi obojętne, jak chcesz, możesz mieć nazwiska.

No to pięknie! Umrę ze strachu, zanim się zabiorę za Shalvis.
Obrazek

Post przez Duzzz » 22 października 2015, o 15:15

Dla mnie jest to bardziej sensowne jak ich nie ma. Nie rozwala spisu, a tak wrzucało jeszcze pod tytuł ten ciąg :facepalm:

To chyba przez Shalvis zaczęłyśmy skracać omnibusy, wyrzucałam te, które miały tytuły po ukośniku, a on gdzieś już był pojedynczo, i nazwiska poszły w odstawkę, za bardzo to spis rozwalało. :bezradny: Wolę przestrzec z czym możesz mieć do czynienia :wink:

Edit: aaa i Crusie zrobiłam, za linkowałam też spis, zerknij :)

Post przez Janka » 22 października 2015, o 15:25

Super!
Czy informacja, że jedno opowiadanko jest prequelem do Wild Ride, nie przydałaby się też w autorskim?
Jeśli tego nie odpuszczamy, to by było:
Short Stories
Sizzle (1994) (in Stolen Moments)
Just Wanted You to Know (2000) (in Redbook)
Hot Toy (2006) (in Santa, Baby)
Wild Night (2010) (with Bob Mayer) - prequel to Wild Ride
Crazy People: The Crazy For You Stories (2012)

d-d
Obrazek

Post przez Duzzz » 22 października 2015, o 17:22

Dopisałam, to jest drobna rzecz więc może być :)

Post przez Janka » 22 października 2015, o 18:15

U Gemmy Halliday mamy wpisany jednotomowy cykl:

Anna Smith and Nick Dade Mystery:
1. Play Nice (2012)

Wygląda na to, że seria nie będzie kontynuowana. Na stronie pani Halliday znajduje się w pojedyńczych powieściach, na GR też nie należy do żadnej serii. Bym ją przełożyła do:

Novels:
Viva Las Vegas (2010)
Play Nice (2012)

d-d
Obrazek

Post przez Duzzz » 22 października 2015, o 18:21

Dobrze zmienię kochana, dziękuję :*

Edit: Dodane :wink:

Ulubiona autorka/autor: Sandra Brown

Post przez gonia » 22 października 2015, o 19:51

Mary Jo Putney - zapowiedź 26.11.2015

Cykl - "Zagubieni lordowie"
    7. Nie taki święty

A jak to ma wyglądać w cyklach. To zostanie automatycznie odnotowane, czy też napisać post? A może dopiero jak książka będzie namacalna, z Amberem nigdy nic nie jest pewne :evillaugh:

d-d

Post przez Duzzz » 22 października 2015, o 20:17

Nie chce mi się wierzyć, że wydadzą w takim terminie, chyba Galen już 1,5 roku wydają :zalamka:
Dopiszę do PPA, a w cyklach będę pamiętać, jak Sol tu nie zajrzy to jak będę sprawdzać w cyklach Putney to w razie co dopiszę ;)

Edit: Do PPA dopisane :D

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 22 października 2015, o 23:57

Wyszło mi tak:

"Za sceną"
Myrna Evans + Brian Sinclair

"Ostra gra"
Jessica Chase + Sedric Sed Lionheart

"Gorący rytm"
Agatha Christine Aggie + Jace Seymour

"Mocne uderzenie"
Rebeka Esther Blake + Eric Sticks

"Double Time"
Reagan Elliot + Trey Mills

d-d
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Post przez Duzzz » 23 października 2015, o 00:26

A trzeci? To znaczy ten od trójkąta w ostatniej części nie jest znaczący?
Reszta naniesiona :-D Dziękuję :*

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 23 października 2015, o 00:40

Tak się zastanawiałam, czy dodawać, czy nie - sporo to ujawnia.
Spoiler:
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Post przez Duzzz » 23 października 2015, o 01:24

W sumie to i tak chyba wszyscy wiedzą, że będzie tam trio ;)

Post przez •Sol• » 23 października 2015, o 10:02

zaglądam, ale dopiero teraz ;)
właśnie wczoraj się zastanawiałam jak to usprawnimy z dodawaniem i tu i do cykli, chyba trzeba będzie za jednym ruchem nie?

Post przez Duzzz » 23 października 2015, o 12:54

Tak, będzie lepiej i sprawniej :wink:

Post przez Duzzz » 26 października 2015, o 14:13

Sol, pamiętasz o założeniu tematu Polakowej, o którą prosiła Gosiurka? :wink:

Post przez •Sol• » 26 października 2015, o 14:14

pamiętam ;)
cały czas mam to w głowie tylko ciągle coś ;)

najlepiej będzie jak założę od razu a najwyżej PPA dorobię w wolniejszej chwili

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Spis treści, instrukcje, pomoc