Ulubiona autorka/autor: N.R./JD.Robb/Krentz/Quick/Castle/L.Kleypas/Ch.Dodd

Post przez Lilia ❀ » 16 lipca 2015, o 19:25

“Man. God. Roarke. An interesting and flattering lineup.”
“Safe men are for marrying. Dangerous men are for pleasure.”

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 17 lipca 2015, o 17:16

duzzza22 napisał(a):Nad drugą częścią Myles się zastanawiam :mysli:

Nad którą?
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Ulubiona autorka/autor: Kristen Ashley/Mariana Zapata

Post przez Duzzz » 19 lipca 2015, o 22:37

Lilia napisał(a):Obrazekklik

Kawo, nad tą.

A teraz się zastanawiam czy czasem nie ma u niej dwóch cykli z podróżami w czasie równolegle, a może to jest ten sam cykl tylko inaczej tomy się zwą? :niepewny: Jedne źródła podają, że to 2 tom, drugie, że hmm 6 :niepewny:

“How do you always know where to find me?''
His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“It’s not inexplicable. I like you the way Newton liked gravity.”
“I don’t know what you mean.”
“Once he found it, everything else in the universe made sense.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Lilia ❀ » 20 lipca 2015, o 13:28

Post przez Duzzz » 20 lipca 2015, o 13:36

Złapałam sobie :D Dziękuję :padam:

His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Księżycowa Kawa » 20 lipca 2015, o 23:25

duzzza22 napisał(a):A teraz się zastanawiam czy czasem nie ma u niej dwóch cykli z podróżami w czasie równolegle, a może to jest ten sam cykl tylko inaczej tomy się zwą? :niepewny: Jedne źródła podają, że to 2 tom, drugie, że hmm 6 :niepewny:

Sama w tym się pogubiłam. Być może wezmę tę pojedynczą.
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM

Post przez Lilia ❀ » 27 lipca 2015, o 14:40

Post przez Duzzz » 27 lipca 2015, o 22:12

Złapałam :)

Księżycowa Kawa napisał(a):
duzzza22 napisał(a):A teraz się zastanawiam czy czasem nie ma u niej dwóch cykli z podróżami w czasie równolegle, a może to jest ten sam cykl tylko inaczej tomy się zwą? :niepewny: Jedne źródła podają, że to 2 tom, drugie, że hmm 6 :niepewny:

Sama w tym się pogubiłam. Być może wezmę tę pojedynczą.

No jakaś masakra. Trzeba będzie to przeczytać i zorientować się o co chodzi.

Post przez Księżycowa Kawa » 28 lipca 2015, o 01:29

Chwilowo Clare porzuciłam na rzecz Frederick i teraz jedno mi nie daje spać po nocy – chyba zacznę się uczyć angielskiego :evillaugh:
Denis Diderot

Post przez Duzzz » 28 lipca 2015, o 11:12

OMG! Cóż tam takiego było? :)

Post przez Księżycowa Kawa » 28 lipca 2015, o 17:47

Chodzi o coś, co mnie wcześniej nie zastanawiało, ale teraz nie daje spokoju, odkąd Frederick przestała być mglista postacią :mysli:
Denis Diderot

Post przez Agrest » 29 lipca 2015, o 09:35

A co takiego intrygującego w niej?
"I read a story to-night. It ended unhappily. I was wretched until I had invented a happy ending for it. I shall always end my stories happily. I don't care whether it's 'true to life' or not. It's true to life as it should be and that's a better truth than the other."

Emily Byrd Starr

Post przez Księżycowa Kawa » 29 lipca 2015, o 15:35

Jak czytałam cykl Hitman, nie zastanawiałam się, która z nich za co odpowiadała i jak szło to z tymi pomysłami, ale teraz chętnie by się dowiedziała, zwłaszcza jednego :lol: no i jak to się zaczęło, tylko pewnie trzeba by było po forach itp.
Denis Diderot

Post przez Agrest » 29 lipca 2015, o 16:22

Niekoniecznie ;)

Nie wiem Kawo czy kojarzysz tę informację, ale Jen Frederick to Jane Litte, jedna z najbardziej znanych blogerek romansowych. Od wielu lat prowadzi bardzo popularnego bloga Dear Author (nie wszystkie recenzje na DA są jej autorstwa, tam jest cała grupa recenzentek, ale to Jane tam zarządza). Występuje też w większości odcinków podcastu Dear Bitches Smart Authors, do którego czasem linkuję.
Kiedy Jane/Jen sama zaczęła pisać, robiła to incognito. Kiedy już musiała się odtajnić to zarówno ona, jak i Clare popełniły notki wyjaśniające tę historię. Myślę, że znajdziesz tam odpowiedzi na przynajmniej część swoich pytań.

http://jillmyles.com/2015/03/24/my-stat ... -frederick
http://dearauthor.com/misc/a-letter-to- ... readership
"I read a story to-night. It ended unhappily. I was wretched until I had invented a happy ending for it. I shall always end my stories happily. I don't care whether it's 'true to life' or not. It's true to life as it should be and that's a better truth than the other."

Emily Byrd Starr

Post przez Księżycowa Kawa » 29 lipca 2015, o 17:18

Dzięki :smile:
Raz to mi nazwisko obiło się o uszy, ale tak naprawdę to nic nie wiem, bo rzadko kiedy (właściwie nigdy) wyszukuję wiadomości o autorkach czy też książkach, nie wspominając już po angielsku – mam wrażenie, że jak na coś takiego wejdę, to się zagubię. Tym bardziej że ostatnio komputer technicznie ogranicza moja aktywność. Mam ogromne braki około romansowe.
Denis Diderot

Ulubiona autorka/autor: J.Ward, L.Howard, K.Ashley, Krentz/Quick, S.Brown

Post przez aleqsia » 29 lipca 2015, o 18:20

Jestem po One Night with a Billionaire, chyba z całego cyklu była najgorętsza :red: ale też najbardziej mi się podobała
Kylie pomimo kompleksów z powodu wagi i sytuacji życiowej dała się lubić, była serdeczna, ciepła, zabawna, a wraz z pogłębianiem znajomości z Cadem coraz śmielsza i odważniejsza. Już samo to, że zdecydowała się na hot mmsy :hyhy: Cade był trochę mało wyrazisty, ale razem świetnie się uzupełniali.
Chcę więcej takich książek :smarkam:

Post przez Lilia ❀ » 29 lipca 2015, o 19:48

aleqsia, teraz cykl https://www.goodreads.com/series/140474 ... ridesmaids , w którym pojawiają się bohaterowie poprzedniego cyklu, a dokładnie ich śluby, więc znowu po kolei ;)

Post przez Księżycowa Kawa » 29 lipca 2015, o 19:52

Zapomniałam o tej części :roll:
Znasz cykl Hitman?

Spoiler:
Denis Diderot

Post przez Księżycowa Kawa » 29 lipca 2015, o 20:45

Natknęłam się przed chwilą na coś takiego:
Obrazek
For one hundred years, Seri’s people have lived under the thumb of the Blood, the cruel and mysterious rulers of Athon. Seri wants nothing more than to put food on the table and marry the hotheaded but handsome Rilen come spring. But when a noblewoman asks Seri to be her handmaiden, Rilen insists she move to the enemy’s castle . . . and spy on the newly arrived prince.

Prince Graeme has grown weary of his family’s curse. The Blood are powerful and immortal, but doomed to live in the shadows, flitting from lover to lover, always in search of the mythic Eterna—the one woman who will sate their hunger. Now his father has sent him to the outskirts of the empire to stamp out a rebellious Vidari faction. But when a wild and alluring Vidari girl shows up at court, he finds himself torn between following his father’s orders and following his heart . . .

A war is brewing between Athonite and Vidari, between Blood and man. As uprisings sweep through the land, Seri and Graeme find themselves at the center of a storm with only one choice: betray each other, or betray their people.

This is a new edition of the previously self-published novel Betrothed.

Ciekawe, czy zmieniono coś więcej niż tylko tytuł? :mysli:
Denis Diderot

Post przez Lilia ❀ » 29 lipca 2015, o 20:49

Podobno przeredagowała cały tekst i dopisała co nieco.

Post przez aleqsia » 29 lipca 2015, o 20:54

Księżycowa Kawa napisał(a):Zapomniałam o tej części :roll:
Znasz cykl Hitman?

Spoiler:

Jesli to do mnie to Hitmana mam w planach, ostatnio zaczęłam audiobooka Last Kiss bo jakoś z opisu mi się spodobało. Kresley lubię zaraz sprawdzę co to za tytuł

Edit
sprawdziłam tego The Master na gr ma 4,40 w ocenach :shock: Czy jest jakaś moda na ruskich bohaterów, bo często ostatnio się na nich natykam :mysli:

Lilio dzięki, byłam przekonana że to nowy cykl, ale jeszcze go nie tykałam.

Post przez Księżycowa Kawa » 29 lipca 2015, o 21:06

Do Ciebie.
Ten cykl jest raczej powiązany ze sobą. Praktycznie o każdej z części coś tam pisałam. Trójka pod pewnymi względami jest najbardziej odjechana. I jak to Ci się widzi?

Chyba tak, ale nie to akurat bywa w tym historiach najważniejsze :hyhy: :hahaha:
Denis Diderot

Post przez aleqsia » 29 lipca 2015, o 21:17

Za dużo się nie wypowiem, bo usnęłam w trakcie :] Raptem po paru minutach, ten akcent tak na mnie zadziałał. Właśnie przez Twoje recenzje zainteresowałam się Hitmanem. :smile:

Post przez Księżycowa Kawa » 29 lipca 2015, o 21:19

Może również powinnam poszukać w tej wersji i to byłoby prawie jak coś nowego :P
Denis Diderot

Post przez aleqsia » 29 lipca 2015, o 21:23

na yt znajdziesz, posłuchaj chociaż dla wrażeń, lektor oprócz głosu zniewala jeszcze ruskim akcentem

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C