Teraz jest 21 września 2024, o 01:58

Romans + erotyka (15+)

Gatunki – rodzaje – typy - crossovery
Fantastyka / Paranormal — Historyczny — Współczesny — Kryminał / sensacja / thriller / mafia — Religijny — LGBTQ+
YA / NA — Dla dzieci i młodzieży — Harlekiny — Chick-lt — Komiks — Fanfiki
Poza romansem... — Polska strefa

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 1 listopada 2014, o 14:19

Ciekawe w czym? W braku sensu w fabule? Zachwytami bohaterki nad samą sobą? Albo ewentualnie nad nim? Nad złym wykonaniem? :bezradny:
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Ulubiona autorka/autor: w zależności od nastroju

Post przez gosiurka » 1 listopada 2014, o 14:37

Przerażające jest to, że nie jest jedyna w swej opinii i przeraża mnie pewna świadomość, jak dziewczyny z naszego forum czytały, jednym się podobała innym nie, to kwestia gustu. Okropne jest to ,że ludzie którzy nie czytali żadnych książek i nagle czytają Greya i są zachwyceni :embarrassed: i żeby chociaż ich to zachęciło do dalszego czytania :smutny:

Ten wniosek wysnułam na podstawie obserwacji, moich koleżanek które czytały tą serię.
Pewnego razu doszłam do wniosku, że czas sobie znaleźć faceta... , ale kupiłam martini i mi przeszło(ZabawneKartki)
Przejdź na mroczną stronę..... mamy czekoladę.

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 1 listopada 2014, o 18:02

Może nie wszyscy, ale zapewne kilka osób mogło to skłonić do dalszego czytania. Zawsze to jakiś plus.
Pomimo usilnych prób już dawno doszłam do wniosku, że jednak tego fenomenu nie jestem stanie pojąć. Po prostu to przekracza moje możliwości.
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Ulubiona autorka/autor: Kristen Ashley/Mariana Zapata

Post przez Duzzz » 3 listopada 2014, o 18:34

Agrest napisał(a):
Stąd popularność Greya. Przecież to klasyczny motyw księcia i sierotki, tylko bardziej pieprzny :P

Przy Greyu trzeba jednak pamiętać o tym, że wiele czytelniczek, które go tak uwielbiają, wcale wcześniej romansów nie czytało, więc tradycyjny seks f/m w romansach też nie mógł im się znudzić.
Ale generalnie tak, wszystko się z czasem nudzi, a wtedy przychodzi coś emocjogennego i BUCH ;) Czy to będzie wilkołak czy trójkąt, czy szejk gwałciciel sto lat temu. To jest nawet zabawne, bo kiedy się robi nudno, narzeka się na stereotypy i wiele osób woła o coś innego. Żeby już nie ci hrabiowie tylko coś nowego, no.
No i przychodzi coś nowego i okazuje się, że to miliarder z pejczem albo tajny agent motocyklista. A niektórzy nie wiedzą co na to rzec, bo jak to, przecież ja zamiast hrabiego chciałam księgowego albo mechanika :rotfl: I jak to, to nie jest najnowszych trendem? :rotfl:

Lestat napisał(a):Agreścik ubawiłam się :lol:

Ja też :evillaugh:

Agrest napisał(a):Znalazłam taki artykuł na ulubionej stronie Lilii ;)

http://www.heroesandheartbreakers.com/b ... fmf-menage

A odnośnie dalej tego, a raczej jednej 'wyszczególnionej' książki
Under Mr. Nolan’s Bed by Selena Kitt
Leah and Erica have been best friends and have gone to the same Catholic school since just about forever. Leah spends so much time with the Nolans—just Erica and her handsome father, now, since Erica’s mother died—that she’s practically part of the family. When the girls find something naughty under Mr. Nolan’s bed, their strict, repressive upbringing makes it all the more exciting as they begin their sexual experimentation. Leah’s exploration presses deeper, and eventually she finds herself torn between her best friend and her best friend’s father—but even she couldn’t have predicted the shocking and bittersweet outcome of their affair.

Przeraża mnie sam opis. Zastanawia mnie jak coś takiego mogło zostać napisane. I po co? Serio potrzebujemy aż takich wrażeń?

“How do you always know where to find me?''
His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“It’s not inexplicable. I like you the way Newton liked gravity.”
“I don’t know what you mean.”
“Once he found it, everything else in the universe made sense.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Ulubiona autorka/autor: KA/Wylde/Jewel/Evanovich/Mitchell/Kleypas..

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 19:48

czizasssss Duz :evillaugh: ja takiej perwery nie czytam :wstyd:
Obrazek
and in the and .. love doesn't conquer all..

"YOU? You hate me! You once told me that calling me Satan was an insult to Satan!" - D.S. evil1

Freakin' Book Lover ;)

Ulubiona autorka/autor: Krentz

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 19:52

jak jeszcze obydwaj z nią w łóżku trójkąt zrobią... :wstyd:
ale skarżysz się czy chwalisz - bo nie wiem jak reagować

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 19:54

Szuwarku :D za szybko czytasz, to 2 laski, przyjaciółki :hyhy: ale i tak mi śmierdzi perwerą :rotfl:
Obrazek

"YOU? You hate me! You once told me that calling me Satan was an insult to Satan!" - D.S. evil1

Freakin' Book Lover ;)

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 20:06

chciałam napisac, że obydwie z nim.. za szybko piszę :hyhy:

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 20:07

szybkie paluszki :hyhy:
Obrazek

Freakin' Book Lover ;)

Post przez Duzzz » 3 listopada 2014, o 20:09

Lestat napisał(a):czizasssss Duz :evillaugh: ja takiej perwery nie czytam :wstyd:

Tia ja też nie :evillaugh: Ale powinna się tym zając policja :evillaugh:
Żebyś widziała Moją reakcję jak czytałam ten blurb :missdoubt:

His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 20:11

Lestat napisał(a):szybkie paluszki :hyhy:

tiaaa :hyhy: :hyhy:

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 20:14

ja serio jestem wyrozumiała i akceptuję różne preferencje dorosłych ludzi, w różnych konfiguracjach :hyhy: ale dorosły facet z koleżanką córki, którą traktuje jak "członka rodziny", od razu ujemne płomyki :evillaugh:
Obrazek

Freakin' Book Lover ;)

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 20:17

oj.. :wstyd: to tylko ja poszłam dalej w wyobrażeniach akcji ? :wstyd:

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 20:20

haha!! Szuwarku, sandłicza z córeczką staram się nie dopuszczać do świadomosći :zalamka:
Obrazek

Freakin' Book Lover ;)

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 20:33

eee okazałaoby się, że nie jego.. boszsz jak zaczęłam analizowac co czytałam i porównywać to myślę, że tych koników mi brakuje tylko chyba.. i tych z podwójnym "mózgiem".

Post przez Duzzz » 3 listopada 2014, o 20:34

Ale co nie jego?

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 20:38

córka...... a props sandwicha

Post przez Duzzz » 3 listopada 2014, o 20:42

Myślę, że raczej jego. Tak przecież jest bardziej kontrowersyjnie, bo czemu by nie :mur: :mur: :mur:

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 20:47

e tam, tacierzyństwo i macierzyństwo jest w głowie a nie w genach :puke: nie wyobrażam sobie, że facet wychował dziecko od maleńkości i nagle info, że nie jest biologicznym wywołuje zmiane o 180 stopni i wybucha wielka namiętnosć :zalamka: wiele zniosę ale kufaaaaaaaa są granice :mur:
Obrazek

Freakin' Book Lover ;)

Post przez szuwarek » 3 listopada 2014, o 20:49

kiedyś w jakieś mandze miałam matke z synem - przybranym. ale oni często mają takie układy....

Post przez Duzzz » 3 listopada 2014, o 20:50

Sorry, ale to już jest chore. :zalamka:

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 21:09

po mangach to wiem chociaż czego się spodziewać :lol:
Obrazek

Freakin' Book Lover ;)

Ulubiona autorka/autor: N.R./JD.Robb/Krentz/Quick/Castle/L.Kleypas/Ch.Dodd

Post przez Lilia ❀ » 3 listopada 2014, o 21:09

a czy ostatnia wydana u nas Giffin nie miała podobnego tematu? była u nas recenzja
viewtopic.php?p=872121#p872121
“Man. God. Roarke. An interesting and flattering lineup.”
“Safe men are for marrying. Dangerous men are for pleasure.”

Post przez Lestat » 3 listopada 2014, o 21:25

Fujjjjjj i bleeeee nie dziwię się, że się Lucy nie podobało :yeahrite:
Obrazek

Freakin' Book Lover ;)

Post przez Liberty » 4 listopada 2014, o 16:02

To ja tylko napiszę, że te sandwiche, incesty itp. to dość popularny trend i ten tego ... bywa gorzej.... Ostatnio na subforach romansowych rzuca mi się się w oczy, czyli chyba w modzie, coś co określane jest jako dark erotica. Rzuciłam okiem na blurby, stanowczo dla ludzi o mocnych nerwach.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Romans + ...