Teraz jest 30 września 2024, o 07:24

Mary Jo Putney

Ulubiona autorka/autor: Amanda Quick

Post przez joakar4 » 14 kwietnia 2012, o 23:56

To też mi się podobało. W Putney przeważnie zrazi mnie blurb (albo dalekie podróże albo szpiegostwo), a potem miło się rozczaruje. Jedyna książka, która mnie męczyła to Lord bez przeszłości.

Post przez Dorotka » 14 kwietnia 2012, o 23:58

Ja też się boję książek tej pani. Jest ich kilka u zaprzyjaźnionej starszej pani na moim bazarku, gdzie wymieniam książki, ale za każdym razem omijam je szerokim łukiem.

Post przez Alias » 15 kwietnia 2012, o 00:05

Ze mną podobnie. Putney dziękuję ;)

Ulubiona autorka/autor: wiele ich jest ...

Post przez Renata7 » 15 kwietnia 2012, o 10:13

U mnie jest różnie . Część książek uwielbiam , a przez niektóre to przejść nie mogę :smutny: . Chińska narzeczona Nawet mi się podobała.

Ulubiona autorka/autor: N.R./JD.Robb/Krentz/Quick/Castle/L.Kleypas/Ch.Dodd

Post przez Lilia ❀ » 2 lipca 2012, o 21:54

Obrazek
Publication Date: July 3, 2012 | Series: Dark Mirror (Book 3)

Tory and her friends are celebrating the success of a second mission to aid WWII Britain when an urgent summons calls them back to their own time: Napoleon is on the brink of invading England. Can a handful of young mages stop an army? In desperation, Merlin’s Irregulars ask Rebecca Weiss, an untrained telepath from 1940, to come back to 1804 and change Napoleon’s mind before it’s too late. As Tory and Allarde make a commitment that will cost him his inheritance, Rebecca promises to do what she can to stop Napoleon even though she is unsure of her magical abilities. But Tory and her friends saved the Weiss family from Nazi imprisonment, and Rebecca will risk anything, even her life and her budding relationship with Nick Rainford, to repay them. A daring mission takes Tory and Rebecca and their friends into the heart of the Army of Boulogne, where Napoleon is plotting invasion. But while their success may save England, they must still face the bittersweet consequences of their decisions when they return home.

FRAGMENT

This time, it’s personal!

Twice I’ve sent my YA heroine, Lady Victoria Mansfield, from Regency England to World War II so that she and her friends could use their magic to aid their country, which is fighting for its life against Hitler’s forces.

For book 3, my storyteller instincts said that it was time to turn the tables: this time, it’s Tory’s world that is threatened by invasion.

I’ve always been intrigued by the similarities Britain experienced in both the Napoleonic wars and WWII. In each case, the country stood alone against an overwhelming continental conqueror, protected by the English Channel and the people’s stubborn refusal to surrender.

The Regency technically began in 1811, when the Prince Regent assumed power on behalf of his father, mad King George III, but I set the Dark Mirror series a few years earlier, in 1803 - 1804. I chose that period precisely so I could do a Napoleonic invasion story. The real-life threat was intense between 1803 and 1805, and all kinds of preparations were made to defend Britain’s shores. Napoleon had recruited and trained a vast army centered around Boulogne, and built an equally vast flotilla to move his troops across the Narrow Sea.

There are two quotes I love that sum up the French and British attitudes, and which became the epigraph for Dark Destiny:

“Let us be masters of the Channel for six hours and we are masters of the world.”

Napoleon Bonaparte while contemplating an invasion of Britain

“I do not say, my Lords, that the French will not come. I say only they will not come by sea.”

Admiral Lord John Jervis, Earl of St Vincent, when he was Admiral of the Channel Fleet during the Napoleonic Wars

History records that Bonaparte decided against invading Britain and turned his attention to the east, never to threaten Britain with invasion again. But in an alternate history where magic exists—well, anything can happen!

The cast of characters continues to grow, and moving to center stage is Rebecca Weiss, the girl who was rescued from occupied France in Dark Passage. She’s only just discovered that magic exists and that she has power, and now she’s being called on to pay her debt to Merlin’s Irregulars, who saved her and her family. Can she do it? She’ll certain try! And Nick Rainford will be right at her side to help her.

Tory and Allarde and Cynthia and Jack are back, too, because these books are as much about friendship as they are magic, romance, and adventure. I had a wonderful time writing this series, and I hope you enjoy reading Dark Destiny if you decide to give it a try.
“Man. God. Roarke. An interesting and flattering lineup.”
“Safe men are for marrying. Dangerous men are for pleasure.”

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 10 listopada 2012, o 19:50

Już od dość dawna niczego nie czytałam tej autorki; jakoś nie było okazji. Zaczynałam od cyklu Upadłe Anioły i prawdopodobnie to był "Taniec na wietrze"; później czytałam wszystko, co trafiło w moje ręce i tak ogólnie mi się podobało, niektóre nawet bardzo. W każdym razie miło wspominam ten czas i nie przypominam sobie żadnych negatywnych emocji. Jak dla mnie Putney pisze ciekawie. Wspomnianego wcześniej wielokrotnie "Diabolicznego barona" nabyłam jakiś czas temu, lecz jeszcze nie miałam okazji poczytać. Po tych wszystkich opiniach czuję się nawet zaciekawiona.
Niezłą był dla mnie ciekawostką "Wróg i kochanek" - głównie dlatego, że sama podobnie zastanawiałam się nad podobnym scenariuszem, ale doszłam do utraty pamięci i porzuciłam pomysł i znając siebie, przerobiłabym to na tragedię. :wink:
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Ulubiona autorka/autor: Kristen Ashley/Mariana Zapata

Post przez Duzzz » 29 kwietnia 2013, o 22:49

Księżycowa narzeczona powtórkowo jakiś czas temu mnie nie zawiodła :D Czytałam od deski do deski jednym tchem :D

Za to z "Jedwabną tajemnicą" miałam problem, ta bohaterka... hmm w sumie nie wiem jeszcze co myśleć o niej...

“How do you always know where to find me?''
His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“It’s not inexplicable. I like you the way Newton liked gravity.”
“I don’t know what you mean.”
“Once he found it, everything else in the universe made sense.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Księżycowa Kawa » 30 kwietnia 2013, o 11:24

duzzza22 napisał(a):Za to z "Jedwabną tajemnicą" miałam problem, ta bohaterka... hmm w sumie nie wiem jeszcze co myśleć o niej...

Tak jakby tu był lekki poślizg, ale mimo to całość wydaje się być interesująca.

Już od dawna nie czytałam Putney i tak powoli do niej się przybieram...
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM

Post przez Duzzz » 30 kwietnia 2013, o 12:41

Ja przyniosłam jakiś czas temu kilka do domu :)

Orientalnego lubię, nawet mam w domu :hyhy: Też będę powtarzać :D

His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Księżycowa Kawa » 30 kwietnia 2013, o 19:58

W domu mam dwie nieprzeczytane, poza tym kusi mnie powtórka, czyli nie wiem, za co się łapać...
Denis Diderot

Ulubiona autorka/autor: nie sposób wymienić wszystkich ;)

Post przez Kasiag » 1 maja 2013, o 19:37

duzzza22 napisał(a):Za to z "Jedwabną tajemnicą" miałam problem, ta bohaterka... hmm w sumie nie wiem jeszcze co myśleć o niej...

A co ci tam nie pasowało w niej, bo ja z tego co pamiętam dość dobrze ją odebrałam :mysli:
Całe życie jest jak oglądanie migawki, pomyślał. Tylko zawsze wygląda tak, jakby człowiek przyszedł o dziesięć minut spóźniony i nikt nie chce mu opowiedzieć, o co chodzi, więc musi sam się wszystkiego domyślać. I nigdy, ale to nigdy nie zdarza się okazja, żeby zostać na drugi pokaz.
Ruchome obrazki Terry Pratchett

Post przez Duzzz » 2 maja 2013, o 11:46

Bohaterka.. Od samego początku jakoś mi nie grała... Cały czas mi było szkoda tego biedaka, jej męża, którego nie widziała 12 lat ... A potem jeszcze wyszło, że go zdradziła... I jakoś niby powinnam to wybaczyć, bo niby się rozstali, bo ona go zostawiła, ale jednak nie mogę :] I głównie przez nią mi nie grało, dalej te odbicie brata itd... Podobało mi się, ale bohaterka niet :hyhy:

Post przez aralk » 2 maja 2013, o 13:41

to jest ta od tego bohatera, w którym nawet wielbłądy się zakochiwały?

Ulubiona autorka/autor: Dżuli Stefa Dżulja MeryDżoł Gejlen Maja Kristin...

Post przez tajemna » 2 maja 2013, o 15:27

Tak :evillaugh:
Lubię tę książkę, chociaż też miałam na początku takie problemy z bohaterką jak Duzzz.
Jednak wybaczyłam ;)
Całą serię lubię.
Chyba powinnam powtórzyć, wieki nie czytałam.

Coś ostatnio ciągnie mnie do tych książek, które zaczęły moją miłość do historyków, czyli Putney, Beverley, Balogh, McNaught, Dodd, Foley, Martin, Quick... I tak sobie obiecuję powtórki :shifty:
"uderz w Garwood a Tajemna się odezwie"
Sol

"Cierpię na wrodzoną wadę dysfunkcji systemu motywacji."
Wilczyca Karolina Kaim

Post przez Duzzz » 24 maja 2013, o 16:13

"Miłość szpiega" i teraz wiem czemu tak dobrze Putney wspominam :D

Post przez aralk » 24 maja 2013, o 17:23

oj, tak, tak :)

Ulubiona autorka/autor: Jo Putney,Kat Martin,Jude Deveraux,Sandra Brown

Post przez basik » 24 maja 2013, o 17:36

Na Putney jeszcze się nie zawiodłam, wszystkie historyczne bardzo mi sie podobają, nie czytałam tylko tego współczesnego Cyklu "Koło Przyjaciół"

Ulubiona autorka/autor: Margit Sandemo

Post przez LiaMort » 24 maja 2013, o 17:44

duzzza22 napisał(a):"Miłość szpiega" i teraz wiem czemu tak dobrze Putney wspominam :D

:bigeyes: cudne to było.

mi Diaboliczny lord nie przypadł do gustu. :bezradny: a tak to ją lubię. :P
RM 

"But at the same time we still know the shit happens everytime, so I think c'est la vie, that's life. "

Post przez Agrest » 24 maja 2013, o 18:06

Diabolicznego barona nie czytałam, ale ten to przynajmniej był z samych początków jej kariery, a co ma na swoje usprawiedliwienie Lord bez przeszłości? :hyhy:
"I read a story to-night. It ended unhappily. I was wretched until I had invented a happy ending for it. I shall always end my stories happily. I don't care whether it's 'true to life' or not. It's true to life as it should be and that's a better truth than the other."

Emily Byrd Starr

Post przez LiaMort » 24 maja 2013, o 18:08

nie wiem...xD nie czytałam. 2 dalsze części tak. ale tego nie. ;P
RM 

"But at the same time we still know the shit happens everytime, so I think c'est la vie, that's life. "

Post przez Duzzz » 25 maja 2013, o 11:36

"Lord bez przeszłości" to ten z amnezją :zalamka:

Post przez Księżycowa Kawa » 25 maja 2013, o 11:39

A co z nim nie tak?
Denis Diderot

Post przez Agrest » 25 maja 2013, o 19:22

Nijaki, raczej infantylny.
"I read a story to-night. It ended unhappily. I was wretched until I had invented a happy ending for it. I shall always end my stories happily. I don't care whether it's 'true to life' or not. It's true to life as it should be and that's a better truth than the other."

Emily Byrd Starr

Post przez LiaMort » 25 maja 2013, o 19:25

muszę przeczytać teraz. :hyhy: zobaczyć jak bardzo to jest złe..xD :P
RM 

Ulubiona autorka/autor: Dżuli Stefa Dżulja MeryDżoł Gejlen Maja Kristin...

Post przez tajemna » 25 maja 2013, o 20:22

Myślę i myślę co to za Miłość szpiega, a to przeca Anielski hultaj/Uroczy oszust z Upadłych Aniołów! :zalamka:
Już myślałam, że coś ciekawego opuściłam :)
"uderz w Garwood a Tajemna się odezwie"
Sol

"Cierpię na wrodzoną wadę dysfunkcji systemu motywacji."
Wilczyca Karolina Kaim

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do P - Q