Witam,
W związku z awarią drukarki etykiet pocztowych istnieje możliwość, iż otrzymacie Państwo inne książki, niż były zamawiane. W takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez mailowe złożenie reklamacji na adres bok@selkar.pl
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
duzzza22 napisał(a):A ja to podsumuję tak. Oni sami nie wiedzą jak z tego wybrnąć, poza tym mają tam zamieszanie, że hej. W ich 'wymówki' nie chce mi się wierzyć. Ja dostałam pierwsza informację, że adres był zły i książki do nich wróciły, drugim razem, że drukarka popsuła im się i mogę dostać 'omyłkowo' inne książki. A Lilia, że pani na lekarskim. No proszę! Przecież to jest jedna wielka kpina. Ja tam od nich nic nie kupię już Dla mnie są oni straceni na całej linii. Co im dało to, że dostałam inne książki? Będę i tak domagać się swoich.... Muszę poczytać jakie prawa mi jako kupującej przysługuję na Allegro. Jedno wiem, będzie wojna
Lucy napisał(a):Co tam ostatnio taki burdel ? Robiłam u nich zakupy i nigdy nie było problemu
wiedzmaSol napisał(a):Duz, na pewno allegro stanie po Twojej stronie bo towar zamówiony Ci się należy a nie jakikolwiek. Dlatego masz prawo do zwrotu i domagania się tego co zamówiłaś.
wiedzmaSol napisał(a):Mnie napisała baba że księgowość przelewa pieniądze w ciągu pięciu dni. Minęło więcej niż 5 dni od mojego maila z numerem konta a kasy nadal nie ma, a nie wierzę że księgowa się wyłożyła tak dawno. Pisałam maila po kilku dniach od tego z numerem i jakoś słowa o chorobie nie było. Więc to albo bardzo świeża sprawa albo ściema na resorach.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość