Dobra, załamałam się...
Witam Serdecznie,
Moje nazwisko Marta Biernacka, jestem kierowniczką działu kadr Firmy Handlowo-Usługowej Marpen z siedzibą w Rzeszowie. W odpowiedzi na wykazane przez Państwa zainteresowanie zamieszczoną przez nas ofertą pracy, niniejszym przedstawiam szczegóły jej dotyczące, a zarazem warunki współpracy z naszą firmą w charakterze producenta zdalnego.
Zgodnie z treścią ogłoszenia, oferowana przez nas praca polega na zdalnej produkcji długopisów, a konkretnie modelu Z1 serii Omega. Umowa na mocy której przebiega współpraca z naszą firmą to umowa zlecenie. Stawka za wykonywaną pracę, przysługująca pracownikom zdalnym zatrudnianym przez naszą firmę wynosi netto 0,13 zł./jeden długopis. W pojedynczej paczce wysyłanej Państwu po nawiązaniu współpracy mieści się zestaw elementów niezbędnych do złożenia 5 tysięcy sztuk długopisów Omega Z1, wraz z kompletem elementów zapasowych. Skład zestawu: korpus z nakrywką (5000 sztuk + zapas 200 sztuk; pakowane po 100 sztuk, zapas osobno 4*50 sztuk), wewnętrzna część nakrywki z mechanizmem wysuwu (5000 + 200 sztuk; pakowane po 100 sztuk, zapas osobno 4*50 sztuk), klips (5000 + 200 sztuk; pakowane po 200 sztuk, zapas osobno 4*50 szt.), końcówka nakrywki (5000 + 200 sztuk; pakowane po 200 sztuk, zapas osobno 4*50 szt.), sprężynka (5000 + 200 sztuk; pakowane po 500 sztuk, zapas pakowany osobno 4*50 szt.), wkład czarny (5000 + 200 sztuk; pakowane po 200 sztuk, zapas osobno 4*50 szt.) oraz zestaw spreparowanych woreczków bąbelkowych z przegródkami do pakowania gotowych produktów (1000 sztuk + zapas 100 sztuk; pakowane po 200 sztuk, zapas 100 szt. osobno; jeden woreczek mieści pięć sztuk długopisów). Po zgłoszeniu chęci przystąpienia do współpracy z naszą firmą oraz pozytywnej weryfikacji Państwa tożsamości, umowę zlecenie (podpisywaną z nami wstępnie na okres dwóch miesięcy) wraz z pierwszą partią elementów do produkcji 5 tysięcy długopisów Omega Z1 oraz pełną dokumentacją towaru (opisy, instrukcje) nadajemy przesyłką kurierską DHL na wskazany nam adres. Podpis na umowie składacie Państwo w obecności kuriera po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, z możliwością wcześniejszego sprawdzenia zawartości przesyłki. W momencie ukończenia przez Państwa zlecenia (złożenia partii długopisów), po poinformowaniu naszego przedstawiciela o tym fakcie, w ciągu maksimum dwóch dni roboczych, po odbiór zapakowanego i zabezpieczonego zestawu zgłasza się kurier. Firma pokrywa wszelkie koszta związane z odbiorem gotowych partii długopisów - pracownik nie jest zobowiązany do ponoszenia dodatkowych kosztów w związku z dostawą skompletowanych zestawów. Do przesyłki zwrotnej istnieje możliwość wykorzystania kartonu z przesyłki dostawczej, który dzięki utwardzonej strukturze i dobrym zabezpieczeniom jest zdatny do ponownego użytku. W wypadku, gdyby zaistniała konieczność poniesienia dodatkowych kosztów (np. w momencie, gdy pierwotne opakowanie nie nadaje się do ponownego użytku), pracownik zdalny jest uprawniony, aby dołączyć do przesyłki rachunki/wykaz poniesionych przez niego kosztów - następnie po weryfikacji, kwota ta jest doliczana do sumy wynagrodzenia za wykonane zlecenie. Płatność wynagrodzenia za ukończenie pojedynczej partii pięciu tysięcy długopisów (650 zł. netto / komplet bez ubytków) odbywa się automatycznie po kontroli otrzymanego przez firmę zestawu złożonych przez pracownika długopisów przelewem na konto bankowe lub - na wyraźne życzenie - bezpośrednim przekazem pocztowym do rąk własnych. Po otrzymaniu przesyłki z towarem i pomyślnej weryfikacji jej zawartości przez nasz dział kontroli - ilości oraz jakości wykonanych sztuk - wynagrodzenie (pomniejszone o ewentualne potrącenia za braki, bądź uszkodzone sztuki w zestawie) wysyłane jest przelewem na wskazane przez Państwa konto bankowe w przeciągu jednego dnia roboczego - przekazy pieniężne do rąk własnych nadawane są przez naszą firmę wyłącznie dwa razy w tygodniu (poniedziałki i czwartki). Część kosztów wysyłki zestawu startowego (elementów do produkcji z dokumentacją) pokrywa z góry kandydat na pracownika zdalnego poprzez uiszczenie wpłaty 15 zł. na konto bankowe firmy. Opłata na pokrycie części kosztów wysyłki pierwszego zestawu dla pracownika ustalona została przez firmę w celu minimalizacji ryzyka zgłoszeń fałszywych, jak również aby ograniczyć straty ponoszone przez nas w sytuacjach, gdy mają miejsce zwroty wysyłanego zestawu spowodowane rezygnacją z podjęcia pracy, czy też nieuzasadnioną odmową przyjęcia przesyłki. Opłaty za przesyłki kolejnych zamawianych zestawów elementów do produkcji długopisów potrącane są bezpośrednio z wynagrodzenia producenta zdalnego który zawarł z nami umowę i wynoszą 9 zł. brutto każda.
Osoby chętne do nawiązania współpracy z naszą firmą na wyżej określonych warunkach prosimy o wysyłkę poniższych informacji drogą e-mail:
- dobrej jakości kopii dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celach weryfikacji
- numeru PESEL (powinien być on również widoczny na przesyłanej kopii dokumentu)
- adresu na który powinien zostać wysłany zestaw startowy
- numeru telefonu do kontaktu z Państwem
- preferowanego sposobu otrzymywania wynagrodzenia (wraz z niezbędnymi danymi do przelewu/przekazu)
Informujemy, iż dane zamieszczone na przesyłanej kopii dokumentu tożsamości, będą służyły za oficjalne dane pracownika zawarte na podpisywanej umowie, dlatego w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy informacją zawartą w wysyłanym nam dokumencie, a stanem faktycznym, koniecznie prosimy o dostarczenie nam stosownych informacji (dotyczy to również sytuacji, gdy adres korespondencyjny różni się od adresu zameldowania zawartego w dokumencie).
Wpłatę 15 zł. na pokrycie części kosztów wysyłki zestawu startowego prosimy kierować na konto bankowe firmy:
Firma Handlowo-Usługowa Marpen, Justyna Marzec
ul. Targowa 3
35-064 Rzeszów
96 1090 0075 5339 0810 7077 5878
Tytuł przelewu: Zestaw startowy Omega Z1 - (imię i nazwisko podejmującego pracę)
Przelewy dokonane poprzez bankowość elektroniczną bywają księgowane na koncie firmy już w kilka godzin po ich nadaniu. W zależności od pory dnia gdy przelew zostaje zaksięgowany, wysyłka zestawu startowego następuje jeszcze w ten sam dzień, bądź o poranku w kolejny dzień roboczy (w wyjątkowych przypadkach do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty).
Informacje dodatkowe - odpowiedzi na często zadawane pytania:
1. Pracownikom z niedużym doświadczeniem w ciągu jednej godziny średnio udaje się złożyć około 60 sztuk długopisów Omega Z1. Po nabraniu przez nich wprawy ilość ta wzrasta z reguły do ok. 80 sztuk na godzinę.
2. Usterki, uszkodzenia dyskwalifikujące produkt: Długopisy powinny być zdatne do użytku, w pełni funkcjonalne, nie mogą się "zacinać", jak również ich stan wizualny powinien być idealny (brak wyraźnych zarysowań, tym bardziej pęknięć). Którakolwiek z wyżej wymienionych wad dyskwalifikuje produkt. Szczegółowe instrukcje na temat składania, jak również bezpiecznego pakowania długopisów zostają zamieszczone w przesyłce.
3. Kwoty potrąceń (brutto) z wynagrodzenia pracownika za braki w wydanym zestawie oraz usterki dyskwalifikujące produkt:
a) W przypadku stwierdzenia braków w zestawie, gdy liczba nieobecnych sztuk nie przekracza 20, z wynagrodzenia pracownika potrącane jest 0,30 zł. za każdy brakujący długopis. W momencie, gdy liczba ta przekracza 20 sztuk - potrącamy 0,70 zł. za każdy brakujący długopis. Brak ponad 50 sztuk w zwracanym do nas zestawie, wiąże się z potrąceniem z wynagrodzenia kwoty 1,20 zł. za każdy brakujący długopis.
b) Wysokość potrąceń za mniej niż 20, ponad 20 oraz ponad 50 uszkodzonych sztuk, stanowi 50% kwot odejmowanych za braki w zestawie, kolejno: uszkodzonych do 20 sztuk: 0,15 zł./sztuka; uszkodzonych ponad 20 sztuk: 0,35 zł./sztuka; uszkodzonych więcej niż 50 sztuk: 0,60 zł./sztuka.
4. Średnia waga dobrze zabezpieczonej paczki z pięcioma tysiącami sztuk długopisów Omega Z1 oscyluje w granicach 48 kilogramów.
5. W początkowym okresie współpracy (pierwsze 4 miesiące) pracownikowi nie przysługuje możliwość zamawiania więcej niż jednej partii towaru (5000 sztuk) w pojedynczej przesyłce.
6. Pracownicy zdalni, których staż pracy w firmie nie przekracza 4 miesięcy, zamówień kolejnych partii do montażu dokonują po wykonaniu oraz wydaniu kurierowi poprzednio zamówionego zestawu i jego pomyślnej weryfikacji przez dział kontroli jakości F.H.U. Marpen (z reguły kontrola wykonanych zleceń trwa nie dłużej niż 1 dzień roboczy; kolejna zamawiana partia dociera do pracownika w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia).
7. Produkowane przez naszych pracowników długopisy Omega Z1 składają się z sześciu (6) elementów, są to: Korpus zintegrowany z tzw. "nakrywką" (górna część długopisu), końcówka nakrywki, klips, sprężyna, wewnętrzna część nakrywki (mechanizm wysuwu) oraz wkład (kolor czarny).
8. Na chwilę obecną, pracownicy F.H.U. Marpen zajmują się produkcją wyłącznie jednego typu długopisów - Omega Z1. Nie przewidujemy zmian asortymentu w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, jak również zmian w wynagrodzeniu oferowanym pracownikom zdalnym (w momencie pojawienia się nowego rodzaju towaru, takie zmiany naturalnie mogą mieć miejsce).
9. Nie narzucamy odgórnie ustalonego terminu wykonania jednej partii długopisów, jakkolwiek w momencie, gdy czas ten przekracza dwa tygodnie, kontaktujemy się z pracownikiem w celu potwierdzenia kontynuowania prac.
10. Rezygnacja ze współpracy może nastąpić w dowolnym momencie, bez ustalonego okresu wypowiedzenia, zarówno ze strony pracownika zdalnego (bez konieczności podania przyczyny), jak również naszej firmy w wypadku stwierdzenia częstych i nagminnych uchybień popełnianych przez pracownika.
11. Pracownik stacjonarny, przed złożeniem podpisu na umowie, ma możliwość zapoznania się z jej pełną treścią oraz zawartością paczki w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.
12. Potwierdzenie wpływu przelewu (opłaty za wysyłkę) na konto firmy, pracownik otrzymuje drogą elektroniczną (e-mail) w ciągu 6 godzin od momentu jego zaksięgowania, lub o poranku w kolejny dzień roboczy w przypadku gdy księgowanie następuje po godzinie 17.00. Jednocześnie przesyłana jest także informacja odnośnie szacowanego czasu dostawy przesyłki.
13. Przesyłki kurierskie do pracowników stacjonarnych nadawane są we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku o godz. 09:00 oraz 15:00.
14. Wysyłka pierwszej partii towaru z umową do osób rozpoczynających współpracę z naszą firmą ma miejsce najpóźniej w kolejny dzień roboczy po otrzymaniu wymaganych przez naszą firmę informacji (nazwisko, numer PESEL, adres korespondencyjny/do wysyłki, numer telefonu do kontaktu, preferowana metoda otrzymywania wynagrodzenia) oraz wpływie częściowej opłaty za wysyłkę na konto bankowe firmy.
15. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 r. z późn. zm., informacje/dane osobowe przesyłane firmie nie są udostępniane osobom postronnym, ani wykorzystywane do celów innych niż sporządzenia umowy, wysyłki zestawów oraz kontaktu z pracownikiem.
16. Wysyłka kopii dowodu tożsamości drogą elektroniczną jest procedurą weryfikacji sugerowaną przez firmę, jakkolwiek w wypadku braku możliwości, bądź innych przeciwwskazań co do tego sposobu potwierdzenia danych, umożliwiamy przeprowadzenie weryfikacji tożsamości podczas odbioru przesyłki, okazując stosowny dokument kurierowi dostarczającemu zestaw (dane zawarte na dokumencie muszą być zgodne z danymi pracownika zamieszczonymi na sporządzonej umowie).
17. Osoby nie posiadające stałego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę, nawiązujące współpracę z F.H.U. Marpen w charakterze zdalnego producenta długopisów, firma obejmuje ubezpieczeniem zdrowotnym, rentowym oraz emerytalnym. Osoby posiadające stałe źródło dochodu z tytułu umowy o pracę podlegają wyłącznie ubezpieczeniu zdrowotnemu.
18. Niewykorzystane, oryginalnie zapakowane komplety zapasowe, powinny zostać dołączone do przesyłki zwrotnej z gotową partią towaru.
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.
Z pozdrowieniami,
Marta Biernacka, Firma Handlowo-Usługowa Marpen
pogrubienia są mojego autorstwa.
mam dość...
Z innych ogłoszeń brak odpowiedzi... Niestety z tego, które ostatni tu pokazywałam, również.