Romansoholiczne statystyki czytelnicze sierpień Zapraszamy do spisywania, zasady bez zmian
Napisane: 1 sierpnia 2022, o 13:03
przez Szczypta_Kasi
Sierpień: 1. "Królestwo" Sz. Twardoch 2. "Randka z homo sapiens" P. Reid 3. "Projekt księżna" S. Jeffries 4. "Lepiej niż w filmach" L. Painet 5. "Rozalia" M. Wala 6. "Diabeł w przebraniu" L. Kleypas 7. " The Love Hypothesis" A.Hazelwood 8. " Zamiana uczuć" S. Brown 9. "Serce wiedźmy" G. Gornichec 10."Neanderthal Marries Human" P. Reid 11. "Historia jak z romansu" P. Roscoe
KONIEC
Napisane: 2 sierpnia 2022, o 19:02
przez ewa.p
Sierpniowe zestawienie
1.Zgiń,przepadnij Olga Rudnicka 2.Miłosne tajemnice Julia Quinn 3.Fury Laurann Dohner(polecanka) 4.Niewidzialne życie Addie LaRue -V.E.Schwab 5.Zielone oczy driady Dorota Gąsiorowska 6.Slade Laurann Dohner 7.Valiant Laurann Dohner 8.Justice Laurann Dohner 9.Obca w świecie singli Krystyna Mirek 10.Obsesja Nora Roberts 11.W poszukiwaniu prawdy Nora Roberts 12.Burza Iris Johansen 13.Wyznania gejszy Artur Golden(polecanka) 14.Czas Wagi Aleksander Sowa 15.Brawn Laurann Dohner 16.Duża polka Joanna Chmielewska 17.Miód na serce Edyta Świętek 18.Ukąszenie pająka Jennifer Estep(polecanka) 19.Niekończona baśń Dorota Gąsiorowska 20.Web of Death Jennifer Estep
Napisane: 3 sierpnia 2022, o 10:54
przez Kawka
1. Kat Martin "Rozkoszna zemsta" (dobra) moja opinia 2. Amanda Quick "Bestia" (dość dobra) moja opinia 3. Jude Deveraux "Dziewica" (dobra) moja opinia 4. Mary Balogh "Sekretna kochanka" (może być) moja opinia 5. Jodi Thomas "O zachodzie słońca" (dobra) moja opinia
KONIEC.
Napisane: 3 sierpnia 2022, o 21:30
przez Dorotka
Przeczytałam w SIERPNIU:
1. "Berło światła - kroniki Atlantydy" Marah Woolf - tom 1. 2. "Olo na Atlantyku - kajakiem przez ocean" Aleksander Doba. 3. "Martwa góra. Historia tragedii na Przełęczy Diatłowa" Donnie Eichar - audiobook. 4. "Mała niespodzianka - dwóch starszych panów i niemowlę, czyli jak Hendrik i Evert wpadają w kłopoty" Hendrik Groen. 5. "Miłość niezwyciężona" Julie Anne Long. 6. "Klątwa bogów - uwodzenie" Jasmin Eve i Jane Washington. 7. "Klątwa bogów - siła" Jasmin Eve i Jane Washington. 8. "Pani siedmiu bram" Maria Zdybska. 9. "Przeorane miedze - Saga wiejska tom 4" Kasia Bulicz - Kasprzak. 10. "Rozdzieliła nas wojna" - zbiór opowiadań. 11."Wielki Następca. Niebiańskie przeznaczenie błyskotliwego towarzysza Kim Dzong Una" Anna Fifield - audiobook.
Napisane: 4 sierpnia 2022, o 07:47
przez Karina32
1. "Magia wyklęta" - Kamila Szczubełek (7/10) 2. "Jak zatrzymać przy sobie księcia" - Lenora Bell (8/10) 3. "Płoń dla mnie" - Ilona Andrews (8/10) 4. "Na przekór nocy" - Brigid Kemmerer (7/10) 5. "Grzesznik nawrócony" - Julia Quinn (10/10)
Napisane: 4 sierpnia 2022, o 22:25
przez gosiurka
Sierpniowe czytanki 1.Jennifer Estep - Pocałunek Gwen Estep (dobra młodzieżówka) 2.Lisa Kleypas - Sekrety letniej nocy (początek średni, ale potem dobrze się rozkręca) 3.DB Reynolds - Vincent (b. dobra) 4.Ella Summers - Siren's Song 5.Amanda Quick - Legenda (fajna powt) 6.Natasha Lucas - Wojowniczka (zaskakująco fajna) 7.Natasha Lucas - Kusicielka (fajna) Koniec
Napisane: 6 sierpnia 2022, o 10:15
przez kejti
1. Mój szef. Mój AS 2 i pół - Mój szef 03 - Melissa Darwood ★★★☆☆ 2. Idealny rodzic nie istnieje - Kamil Nowak ★☆☆☆☆
koniec
Napisane: 6 sierpnia 2022, o 14:49
przez aleqsia
Sierpniowe:
1. McKenzie Catherine - Idealnie dobrani 2. Spindler Erica - Taka sama 3. Szponar Magdalena - Wbrew regułom 4. Shen L.J. - Hunter 5. Michaels Corinne - Możemy mieć siebie 6. Bromberg K. - Trudno dorosnąć do miłości 7. Harlow Melanie - Make me Yours 8. Geissinger J.T. - Niebezpieczne piękno 9. Chase Emma - Królewsko obdarowany 10. Armas Elena - The Spanish Love Deception 11. Bethany-Kris - Anthony
Koniec
Napisane: 6 sierpnia 2022, o 15:23
przez Fringilla
SIERPIEŃ
Boyfriend Goals - Riley Hart Collide - Riley Hart
Napisane: 6 sierpnia 2022, o 20:13
przez Lucy
1. Zgodne małżeństwo - Aleksandra Tyl ★★★★ 2. Polowanie na łosia - Agata Bizuk ★★★ 3. Pożądany przyjaciel - Kylie Scott ★★★★ 4. Na otwartym sercu - Ewelina Dobosz ★★★★★ 5. The boy she hates - Stacey Marie Brown ★★★★★ 6. Nie w jego typie - Cora Reilly ★★★★★ 7. Niebezpieczny nieznajomy - Natalia Kulpińska ★★★★★ 8. Miliarder do wzięcia - Pippa Grant ★★★★★ 9. Free Soul - Alexi Lexi ★
Napisane: 11 sierpnia 2022, o 10:38
przez Nocny Anioł
1. Diabeł w przebraniu Lisa Kleypas 7/10 2. Pocałunek rozpustnika Anna Campbell 6/10 3. Alfa i Omega: Tom 1: Wilczy trop Patricia Briggs 4. Hunting ground Patricia Briggs