Teraz jest 8 września 2024, o 03:05

Jessica Clare => Jill Myles

Ulubiona autorka/autor: N.R./JD.Robb/Krentz/Quick/Castle/L.Kleypas/Ch.Dodd

Post przez Lilia ❀ » 21 lutego 2015, o 17:33

Wiesz, to wszystko jest podane z poczuciem humoru, przeplatane zabawnymi scenami, więc czyta się dobrze.
Przy innym stylu pisania bohater byłby ledwo strawny, a tutaj tylko się z niego śmiejesz.
Zresztą oboje są tacy, że masz banana na twarzy.
“Man. God. Roarke. An interesting and flattering lineup.”
“Safe men are for marrying. Dangerous men are for pleasure.”

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 21 lutego 2015, o 18:31

Dokładnie o to chodzi. Clare już udowodniła, że potrafi :smile:
Young również to nieźle wyszło. Jeśli chodzi o trudny typ, to u Marchande to fajnie wychodzi - miałam świetną zabawę :evillaugh:
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Post przez Lilia ❀ » 23 lutego 2015, o 23:30

Post przez Lilia ❀ » 2 marca 2015, o 22:53

Post przez Lilia ❀ » 9 marca 2015, o 15:40

„Island Heat”

Post przez Księżycowa Kawa » 15 marca 2015, o 17:24

Tak na dobrą sprawę „Island Heat” to czysta fantastyka, co nie zmienia faktu, że znakomicie przy tym się bawiłam i właściwie nie przeszkadzało mi, że pewne wątki nie zostały jakoś szczególnie rozwinięte. I z całą pewnością to nie jest podręcznik survivalowy.
To mi przypadło do gustu przede wszystkim z powodu Salvadora Diego de la Cuerva, czyli przystojnego Hiszpana o zielonych oczach, któremu żadne niebezpieczeństwo nie było straszne, nawet z dinozaurem się zmierzył i wygrał. I jak o nią walczył! A przy tym jaki był troskliwy, uważający i delikatny, tym bardziej to mnie zdumiewa, biorąc pod uwagę jego przeszłość, jak i pobyt na tej wyspie :shades: Ale to naprawdę do niego pasowało. I jak do niej się zalecał! Byłam pod wrażeniem, że tak bez słowa sprzeciwu zgodził się zalecać do Diany, co ważniejsze, robił to z prawdziwym wdziękiem i był szalenie pomysłowy, a przy jednym prezencie wręcz szczęka opada :hahaha: Coś niesamowitego! Aczkolwiek nie rozumiem, dlaczego na początku udawał, że nie zna angielskiego, a Diana nawet go o to nie zapytała – być może jej to nie interesowało, ale mnie jak najbardziej. Może dlatego, że oniemiał na jej widok?
Salvador to po prostu prawdziwy mężczyzna :heat: :bigeyes:
Spoiler:
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM

Ulubiona autorka/autor: Krentz

Post przez szuwarek » 15 marca 2015, o 20:26

noo, niby mało napisane ale jaka zachęta! Chcę poznać Salvadora!! :wink:
ale skarżysz się czy chwalisz - bo nie wiem jak reagować

Post przez Księżycowa Kawa » 15 marca 2015, o 20:29

Jesli przyjąć pewne rzeczy z przymrużeniem oka, to rewelacyjna zabawa :evillaugh:
Denis Diderot

Post przez Lilia ❀ » 16 marca 2015, o 14:45

Ulubiona autorka/autor: Kristen Ashley/Mariana Zapata

Post przez Duzzz » 16 marca 2015, o 15:16

Lilia napisał(a):Kawo pytałaś o The Billionaire and the Virgin. Napiszę o bohaterze, bo ten się wyróżnia: awanturniczy, arogancki, krzykacz (furiat), typ płacę, więc wymagam, rozstawia ludzi po kątach. Na razie nie powiem, bym go polubiła. Mięknie tylko w obecności Marjorie.
Ona dziewica, zakompleksiona przez swój wzrost. Wychowana przez dziadków (straciła rodziców w wieku 2 lat). Cały czas obraca się wśród ludzi starszych. To są jej przyjaciele i rodzina. Prawie nie ma do czynienia z ludźmi w swoim wieku. Jej ubrania pozostawiają wiele do życzenia, za to uwielbia buty na obcasach.
Na razie skończyłam, gdy wybierają się na pierwszą randkę.

I jak wyszło w ogólnym rozrachunku? Podobało Ci się?

PS. Wiadomo już ile będzie wszystkich rozdziałów tej powieści w 'odcinkach'?

“How do you always know where to find me?''
His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“It’s not inexplicable. I like you the way Newton liked gravity.”
“I don’t know what you mean.”
“Once he found it, everything else in the universe made sense.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Księżycowa Kawa » 18 marca 2015, o 19:12

Przypuszczam, że można obstawiać. Albo można sprawdzić, ile miały poprzednie, zakładam, że to była podobna ilość.
Denis Diderot

Post przez Lilia ❀ » 23 marca 2015, o 13:30

Post przez Księżycowa Kawa » 27 marca 2015, o 17:55

Obrazek

Mendoza: I grew up in the slums and lost everything I loved to poverty, illness, and death. I had only one skill to leverage myself out of my circumstances—violence. Being hired out as a mercenary hitman brought me money and built an empire. I’m the king, owner of an entire island, leader and protector of people. But I’m alone, and alone I must remain—because of my terrible scars and secret shame. My next job: Bring down a rival hiding in the Amazon. Find my target. Destroy it. But then, I meet her.
Ava: Ok, I’ll admit it. I’m famous for having bad luck. Karma hates me, and when the day job got ugly, I figured I could use a vacation. I should have known that bad luck tends to cling. So there’s no way I’m surprised that my plane was shot out of the sky. That I survived a crash-landing was a sweet twist. My jungle rescuer isn’t so bad either. Hot, sexy, dangerous—Mendoza’s just what the libido ordered. The thing is, he says I wasn’t some unlucky part of a larger plot. In fact, I was the target. So what does he know that I don’t know? I guess I’m going to find out. If I have to be on the run with someone, I could do much worse than Mendoza. Now if I could only get the stubborn man to touch me…

Expected publication: September 29th 2015

Nie wiem, co to za jeden, ale z taką okładką, no cóż, nie przepuszczę :evillaugh:
Denis Diderot

Post przez Lilia ❀ » 30 marca 2015, o 14:56

Post przez Lilia ❀ » 6 kwietnia 2015, o 18:36

Post przez Lilia ❀ » 13 kwietnia 2015, o 15:11

Post przez Lilia ❀ » 20 kwietnia 2015, o 22:16

Post przez Duzzz » 22 kwietnia 2015, o 00:48

Obrazek
Billionaire Boys Club #6
The New York Times bestselling author of The Wrong Billionaire’s Bed delivers a delicious new novel about a secret society of six men who are incredibly wealthy—but not always so successful when it comes to love…

Kylie may be a makeup artist to the stars, but she knows what it feels like to be overshadowed. Especially by her famous boss, the pop star Daphne. That’s why she’s stunned—and delighted—when one night at a party, she attracts the attention of a gorgeous stranger. But when Daphne decides she wants the handsome billionaire for herself, Cade Archer is suddenly off-limits for Kylie…

Cade has known Daphne for years, and always wondered if she might be the right woman for him—even though she never gave him the time of day. But one sizzling night with Kylie has changed everything. So why is she suddenly avoiding him? Fortunately Cade is determined to get what he wants, and he’ll do anything to show Kylie she can get everything she wants too…

Premiera: 02.06.2015

His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Post przez Lilia ❀ » 22 kwietnia 2015, o 11:01

czekam na tę część :bigeyes:

Post przez Duzzz » 22 kwietnia 2015, o 13:14

A ja szczerze powiedziawszy nie wiem, nie lubię go na razie :evillaugh:

Post przez Księżycowa Kawa » 23 kwietnia 2015, o 18:10

Bo jeszcze nie zaczęłaś tego czytać – to wszystko zmienia :wink:
Oj, nie nadążam…
Denis Diderot

Post przez Lilia ❀ » 27 kwietnia 2015, o 13:07

Post przez Duzzz » 27 kwietnia 2015, o 15:15

Księżycowa Kawa napisał(a):Bo jeszcze nie zaczęłaś tego czytać – to wszystko zmienia :wink:

:evillaugh: Bardzo możliwe, ale ciężko będzie mu mnie przekonać do siebie. A raczej autorce tak mi go przedstawić bym go chociaż polubiła :P

Czytam właśnie "Last Breath", a raczej próbuję, bo muszę przyznać, że przez niedzielę niewiele ruszyłam. :zalamka: Próbuje, bo nieźle mnie strzeliło to co z bohaterką się działo i dzieje. Pierwsze strony są dla mnie tak okrutne, a może moja wyobraźnia potrafi sobie jeszcze wiele dorysować, że trudno mi wymazać te obrazy z pamięci.
Najgorsze jest to, że miałam przy pierwszej części jednak nadzieję, że bohaterce drugiego tomu nic złego się nie stanie, że trafi do jakiegoś starca, który już dawno nie będzie mógł i będzie otoczona opieką i na swój sposób bezpieczna, a tu jest takie upodlenie jej, że ciężko jest. Naprawdę.
Spoiler:
Mam po prostu ochotę usiąść w kącie i sobie popłakać nad jej losem. Albo wziąć 'kałasznikowa' i wszystkich którzy ją skrzywdzili rozstrzelać. I niech cząstki ich ciał fruwają. Albo zrobić to co Nick zrobił w pierwszej części
Spoiler:

No i jakie ta książka we mnie krwiożercze instynkty odkrywa! :ohlala: :evillaugh:

Post przez Lilia ❀ » 27 kwietnia 2015, o 15:31

duzzza, uważaj na spoilery.

Post przez Duzzz » 27 kwietnia 2015, o 15:39

To emocje :evillaugh:
Będę się już pilnować kochana :D

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C