Teraz jest 19 maja 2024, o 02:50

Romans + komiks

Gatunki – rodzaje – typy - crossovery
Fantastyka / Paranormal — Historyczny — Współczesny — Kryminał / sensacja / thriller / mafia — Religijny — LGBTQ+
YA / NA — Dla dzieci i młodzieży — Harlekiny — Chick-lt — Komiks — Fanfiki
Poza romansem... — Polska strefa

Ulubiona autorka/autor: T.A. White

Post przez nana_rlbi » 26 kwietnia 2011, o 01:49

akurat przy tej też miałam takie wrażenie :hyhy:
ale muszę się przyznać, że czytając niektóre z tych mang harlequinowych, zaczęłam szukać oryginałów, żeby sobie całą historię przeczytać :big:

a to inne z tego typu comiksów jednak niekiedy sama okładka jest już straszna :hyhy:

Marion Lennox A Royal Proposition
Obrazek

Penny-Rose, a stone mason in the Principality of Castaliae is summoned by the Queen. She asks Penny-Rose to marry the prince... but only for one year. To succeed the throne, the prince needs to marry a woman of "unimpeachable virtue." Startled by such a sudden request, Penny-Rose hesitantly accepts. Despite knowing he is to marry another after her, she is slowly drawn to the prince, and eventually falls in love...

Chantelle Shaw The Spanish Duke's Virgin Bride
Obrazek

Revenge, passion, and a convenient marriage…

Duke Javier Herrera is a ruthless Spanish billionaire. He’s learnt the hard way never to fall in love. Now he needs a wife if he’s to inherit the family banking business. Grace Beresford is the daughter of a man who’s fleeced Javier of millions, and he sees an opportunity for revenge and a convenient wife.

At first, Javier doesn’t care that Grace hates him – all he wants is her body. But then he finds that even this small price is one she refuses to pay…despite their explosive mutual attraction. How long can Grace remain his wife in name only?

Penny Jordan Silver
Obrazek

Geraldine Francis is the innocent daughter of a wealthy aristocrat. Being sheltered all her life, she is oblivious to her cousin Charles' true intentions when he lures her in and makes her fall hopelessly in love with him. It is only after the murder of her father that she realizes his love was nothing but love for the money and the land that came with her name. She vows revenge, and she throws away her past in order to become "Silver," the perfect woman. With a new face, and a new lease on life, she will turn the tables on the man whom she once loved so that this time, it is he who will be left with nothing.

Gayle Wilson Prisoner of the Tower
Obrazek

It's the social season, and 17 year old Emma heads to London, with her family's hope of finding a rich husband weighing heavily on her shoulders. One night, a mysterious man approaches her. A refined handsome face, curly black hair and deep blue eyes... Emma falls in love at first sight and shares with him her first kiss. 12 years later and now a widow, Emma visits the Earl of Greyston to discuss the marriage of her stepdaughter. It is the Earl's younger brother who is betrothed to her stepdaughter, but the Earl never shows himself. While staying there, Emma spots the man she kissed all those years ago in a portrait on the wall...!

Sharon Kendrick Long-Distance Marriage
Obrazek

Alessandra works at an advertisement agency in London, and is married to Cameron Calder, a well-known CEO of a large enterprise. The charismatic Cameron always manages to charm anyone he meets, but when he first meets Alessandra, she treats him coldly. Cameron is fascinated by this "cool lady," and asks her to marry him! But Alessandra doesn't know...that this marriage will bring a seemingly endless suffering...

Carolyn Zane The Cinderella Inheritance
Obrazek

When the wealthy Alfred Wingate dies, his personal assistant, Cynthia, is utterly confused. He has left her his mansion in his will! Cynthia thought she was in love with Alfred's grandson Graham. But when she finds out he is cheating, she breaks off the engagement. But the terms of the will won't allow her to refuse the inheritance, and she's stuck with the mansion. On top of all this, Graham's brother, Rick, treats her with contempt, believing she tricked his wealthy grandfather!

Diana Palmer Man of Ice
Obrazek

A fake engagement with despicable man! Berrie meets her stepbrother Dawson whom she detests so much at her friend's party. A billionaire Dawson, with his still arrogant and domineering attitude, proposed her with an unexpected offer. Which was to act as his "fiance" for a certain amount of time...

Amanda Browning The Seduction Bid
Obrazek

"I won't let him get away with this, that horrible man!" After reading an article that slanders her best friend Sarah, Carrie bursts into an independent newspaper publishing corporation to complain. There she finds a man with gray eyes so handsome, he takes Carrie's breath away. The man seems indifferent to Carrie's anger and, rather than attend to her complaint, teases her. Despite their constant arguing, a special relationship forms between them, but Carrie's painful past means she is too afraid to love again. But they both can't pretend not to notice their passionate love for each other burning within...

to tylko kilka z pozycji tego typu na mangafox :big: choć inne stronki też mają całkiem fajny wybór :smile:

Ulubiona autorka/autor: chyba jednak Krentz/Quick/Castle...

Post przez Jadzia » 26 kwietnia 2011, o 12:13

Z tych co tutaj pokazałaś, to nie czytałam żadnego, ale czytałam m.in. o takiej dziewczynie, co to poszła na randkę z gwiazdorem, albo o takiej pielęgniarce, co była strasznie niezdarna i wyjechała do Niemiec bodajże i jeszcze jakieś tam, i może nawet nie były to najgorsze historyjki, ale rysunki... koszmar przeważnie...
Czytam romanse - mój blog z recenzjami. Recenzjami romansów, oczywiście.

Smoki były idealnym środkiem antykoncepcyjnym, ponieważ raz skonsumowana dziewica już nigdy nie była płodna.

ObrazekObrazek
by Agrest

Post przez Kajkowa » 5 maja 2011, o 18:58

Jak patrzę na te okładki to mi się przypomina bajka mojego dzieciństwa Czarodziejka z księżyca

Ulubiona autorka/autor: N.R./JD.Robb/Krentz/Quick/Castle/L.Kleypas/Ch.Dodd

Post przez Lilia ❀ » 5 maja 2011, o 19:01

Nie tylko twojego dzieciństwa, jest tu kilka wielbicielek ;)
“Man. God. Roarke. An interesting and flattering lineup.”
“Safe men are for marrying. Dangerous men are for pleasure.”

Ulubiona autorka/autor: Proctor, Spencer, Spindler i wiele innych

Post przez Kawka » 6 maja 2011, o 20:37

Kajkowa, miałam dokładnie takie samo skojarzenie. :hyhy:
http://www.radiocentrum.pl

"...Gary (...) niedawno zerwał ze swoją dziewczyną z powodu niezgodności charakterów (charakter nie pozwolił jej zgodzić się na to, by Gary sypiał z jej najlepszą przyjaciółką)". Neil Gaiman "Nigdziebądź".

Ulubiona autorka/autor: Dżuli Stefa Dżulja MeryDżoł Gejlen Maja Kristin...

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 09:17

Dla mnie komiks + romans to jakaś abstrakcja...
A z tego co widzę to po polsku nie ma lub prawie nie ma i jakoś nie jest mi z tego powodu źle. :]
"uderz w Garwood a Tajemna się odezwie"
Sol

"Cierpię na wrodzoną wadę dysfunkcji systemu motywacji."
Wilczyca Karolina Kaim

Post przez Agrest » 21 listopada 2011, o 09:29

Czemu abstrakcja, romans może być wszędzie :lol:
"I read a story to-night. It ended unhappily. I was wretched until I had invented a happy ending for it. I shall always end my stories happily. I don't care whether it's 'true to life' or not. It's true to life as it should be and that's a better truth than the other."

Emily Byrd Starr

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 09:46

Pewnie tak :) Tylko w tej formie za grosz romantyzmu jak dla mnie, kojarzy mi się z zabawnymi treściami.
Oczywiście łamanie stereotypów jak najbardziej popieram, ale zwolenniczką takiej literatury raczej nie będę. ;)
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Post przez aralk » 21 listopada 2011, o 10:19

większe pole do popisu dla wyobraźni :)

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 10:28

Jeśli ktoś lubi to czemu nie ;)
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Post przez Agrest » 21 listopada 2011, o 10:54

Wiesz tajemna, forma jak forma, nie sądzę, żeby sama forma mogła wykluczać romantyzm...

Obrazek
"I read a story to-night. It ended unhappily. I was wretched until I had invented a happy ending for it. I shall always end my stories happily. I don't care whether it's 'true to life' or not. It's true to life as it should be and that's a better truth than the other."

Emily Byrd Starr

Post przez aralk » 21 listopada 2011, o 11:21

a ja bym sobie bardzo chętnie zerknęła na jakiś jeden, w celach poznawczych, jak ktoś mnie wesprze jakimś tytułem to będę wdzięczna :)

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 11:24

Każdy ma swoje zdanie, wg mojego to się wyklucza. To też kwestia gustu.
Widzę w tym historyjkę obrazkową i nie mogę wczuć się w bohaterów, zupełnie nie ma to dla mnie głębi i przyjmuję to bez jakichkolwiek emocji.
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Post przez Agrest » 21 listopada 2011, o 11:37

Aralk, ja jak zwykle polecam Emmę, ale może dziewczyny polecą ci coś krótszego (Emma ma 52 rozdziały). Z drugiej strony, czyta się szybko... ;) Hmm, w sumie jeśli byłabyś chętna, to możemy uznać to za polecankę? :lol: Chęć tu niestety wymagana, bo oczywiście komiks po angielsku - ale wiadomo, że używany język nie jest jakiś skomplikowany.

Ja z hq czytałam tylko jeden i akurat był kiepski, więc nie polecam ;) (No Competition Debbie Macomber).

Tajemna, że lubić nie trzeba to się zgodzę, ale w ciemno to też nie zawsze da się swój gust przewidzieć ;)

Emily Byrd Starr

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 13:41

Zerknęłam na kilka i nie zrobiły na mnie wrażenia. Nawet takiego, żeby jednak dokładniej sprawdzić, więc nie zmuszam się do spróbowania. :)
Może kiedyś mi się coś odmieni? Któż to wie!? :hyhy:
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Post przez aralk » 21 listopada 2011, o 13:49

Agrest napisał(a):Aralk, ja jak zwykle polecam Emmę, ale może dziewczyny polecą ci coś krótszego (Emma ma 52 rozdziały). Z drugiej strony, czyta się szybko... ;) Hmm, w sumie jeśli byłabyś chętna, to możemy uznać to za polecankę? :lol: Chęć tu niestety wymagana, bo oczywiście komiks po angielsku - ale wiadomo, że używany język nie jest jakiś skomplikowany.

Właściwie czemu nie? Może być jako polecanka, jak nie zrozumiem, to chociaż popatrzę na obrazki :hyhy: Tyle, że musze to jakoś "zdobyć", a doświadczenia nie mam żadnego. Rozejrzę się i jeśli mi się uda, to może być :D Zawsze to coś nowego ;)

Post przez Agrest » 21 listopada 2011, o 13:55

Wiesz, ja ostatnią część "czytałam" po japońsku, bo nie było tłumaczenia, a już nie mogłam się doczekać :lol:

Emily Byrd Starr

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 14:00

Zadziwiacie mnie kobiety :D Chyba zaznaczę w moim temacie polecankowym, żeby komiksów mi nie zadawać :rotfl: Normalnie strach się bać :-P
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Post przez Agrest » 21 listopada 2011, o 14:03

Chyba zaznaczę w moim temacie polecankowym, żeby komiksów mi nie zadawać

Może jeszcze nie miałaś okazji zauważyć, ale to nie jest dobra strategia :rotfl:

Emily Byrd Starr

Post przez aralk » 21 listopada 2011, o 14:20

Agrest napisał(a):Wiesz, ja ostatnią część "czytałam" po japońsku, bo nie było tłumaczenia, a już nie mogłam się doczekać :lol:

byle dla mnie ten "angielski" nie okazał się "japońskim" :rotfl:

Post przez Agrest » 21 listopada 2011, o 14:30

Wierzę, że będzie ok ;)

Emily Byrd Starr

Post przez Liberty » 21 listopada 2011, o 15:53

Dla mnie komiks + romans to jakaś abstrakcja...
A z tego co widzę to po polsku nie ma lub prawie nie ma i jakoś nie jest mi z tego powodu źle. :]

Abstrahując od tego, że Japończycy lubią przekładać filmy/książki na mangi to istnieje w tym gatunku olbrzymia gałąź będąca tylko romansami - Shōjo. I w Polsce zostało wydanych trochę tytułów np. Sailor Moon, Brzoskwinia, Fushigi Yūgi. Kilka lat temu wczuwałam się w serię Sora wa Akai Kawa no Hotori - Red River; mocno rozbudowana opowieść zaczynająca się podróżą w czasie i rozgrywająca się w starożytnej Anatolii. Tu więcej na temat: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_River_%28manga%29. I spełnia sporo wymagań, Tajemnej;) Historyk, niewinna, uciśniona bohaterka, władczy gł. bohater, spora dawka romantyzmu a nawet gorących, ale nie za gorących scen (to nie hentai), niezła intryga polityczna.

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 16:30

Ale to po angielsku, tak? Bo ja tylko nasz język ojczysty czytam
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Post przez Liberty » 21 listopada 2011, o 16:34

Hmm, ja to czytałam w przekładzie na angielski. Poszukam, może ktoś przełożył na polski.

Post przez tajemna » 21 listopada 2011, o 16:45

Specjalnie z mojego powodu nie szukaj, chyba że dla siebie i innych.
Ja czysto z ciekawości pytam, nie mam potrzeby czytać romansu w takich akurat formie. ;)
Sol

Wilczyca Karolina Kaim

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Romans + ...