Teraz jest 4 czerwca 2024, o 09:02

lechatnoir ma ochotę na....

Nie wiesz, jaki tytuł konkretnie przeczytać? Doradzimy!

Ulubiona autorka/autor: Nora Roberts

lechatnoir ma ochotę na....

Post przez lechatnoir » 9 marca 2017, o 21:00

cześć :)

Jestem tu nowa, aczkolwiek romanse czytam już od jakiegoś czasu. Moimi ulubionymi autorkami są Nora Roberts i Diana Palmer. Znacie coś w podobnym stylu?
I jeszcze poszukuje czegoś z wątkiem : ukochana ulega wypadkowi, ląduje w szpitalu a on się martwi. Coś w tym stylu. Możecie coś polecić?

Pozdrawiam wszystkie romansoholiczki :) :hihi:

Ulubiona autorka/autor: Kristin Hannah,Paulina Simons,Elżbieta Cherezińska

Post przez tully » 9 marca 2017, o 22:26

Nieznajomi z parku moze lukowskiej, tylko ze to tak do konca nie byl wypadek :D
moze Pauliny Simmons "Dziewczyna z Times square" choc tutaj jest choroba nie wypadek, mozesz tez sprobowac "Czerwone Liscie" ale ostrzegam wszystkie pozycje do lekkich nie naleza :)
Moze jeszcze promyczek Kim Holden ale tam tez jest choroba... i moze lez ;)
Je préfère aller doucement...
"the standout in this drama is, without a doubt, Emi Takei. Eyes are her asset, and her stare is from another world in this drama. You could feel her love towards Shuji, and that passion is so strong that you could feel it coming out from your screen." Taisetsu na Koto wa Subete Kimi ga Oshiete Kureta J-2011
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shancai initiates the kiss: https://tenor.com/view/dont-say-anythin ... f-12266619
Tsukushi initiates the kiss: https://c.tenor.com/YC0oyiizgj8AAAAd/ha ... anadan.gif

Ulubiona autorka/autor: Różnie to bywa

Post przez Księżycowa Kawa » 10 marca 2017, o 00:47

A nie masz ochoty spróbować z Jayne Ann Krentz?
Nie ma dobrych książek dla głupca, możliwe, że nie ma złych dla człowieka rozumu.
Denis Diderot

"If you want it enough, you can always get a second chance." MM
“I might be accused of social maladjustment,” said Daniel. “But not a psychopath. Please. Give me some credit.” MM
Zamienię sen na czytanie.

Ulubiona autorka/autor: Kristen Ashley/Mariana Zapata

Post przez Duzzz » 10 marca 2017, o 15:30

Troszkę pasuje z motywem choroby Romeo, Romeo, Robin Kaye.

“How do you always know where to find me?''
His voice achingly gentle, he says, "The same way a compass knows how to find true north.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“It’s not inexplicable. I like you the way Newton liked gravity.”
“I don’t know what you mean.”
“Once he found it, everything else in the universe made sense.”
― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

“Life is short. You don't get a do-over. Kiss who you need to kiss, love who you need to love, tell anyone who disrespects you to go f*ck themselves. Let your heart lead you where it wants to. Don't ever make a decision based on fear. In fact, if it scares you, that's the thing you should run fastest toward, because that's where real life is. In the scary parts. In the messy parts. In the parts that aren't so pretty. Dive in and take a swim in all the pain and beauty that life has to offer, so that at the end of it, you don't have any regrets.” ― J.T. Geissinger, Cruel Paradise

Powrót do Mam ochotę na...