Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 20 października 2018, o 02:20



Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
 REGULAMIN NASZEGO FORUM 
Autor Wiadomość
Szara Eminencja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 grudnia 2010, o 11:14
Posty: 44378
Lokalizacja: Czytam, więc jestem.
Pochwały: 127
Ulubiona autorka/autor: N.R./JD.Robb/Krentz/Quick/Castle/L.Kleypas/Ch.Dodd
Post REGULAMIN NASZEGO FORUM
21 stycznia 2008, o 17:21
REGULAMIN FORUM ROMANSOHOLICZKI.PL

Zapoznaj się z regulaminem, zanim się zarejestrujesz.
Rejestracja oznacza akceptację regulaminu.



I. WSTĘP

  1. Nasze Forum ma adres http://www.romansoholiczki.pl
  2. Celem istnienia naszego Forum jest dyskusja oraz wymiana informacji o książkach powszechnie nazywanych romansami, ale nie tylko – mile widziane komentarze na temat podobnych wątków w całej literaturze, a także kinie i innych mediach. Ogólnie – mamy dobrze się bawić.
  3. Treści zamieszczane na naszym Forum nie mogą być wykorzystywane poza nim bez uprzedniego poinformowania Administratorek oraz uzyskania na to zgody.
  4. W sprawach dotyczących działania naszego Forum decyzje zapadają w gronie Administratorek i Moderatorek, które są autorkami obowiązującego Regulaminu.
  5. Zespół Administratorek i Moderatorek to:
    • Administratorki: odpowiadają za techniczną stronę działania,
    • Moderatorki: odpowiadają za poszczególne działy – mają prawo edytowania postów oraz obowiązek utrzymywania porządku dyskusji,
    • Moderatorki TT: zespół Użytkowniczek odpowiedzialnych za opracowywanie tematów w poszczególnych działach i tematach.
  6. Wszystkim Użytkowniczkom Forum przysługuje tytuł Romansoholiczek. Zależnie od aktywności oraz liczby postów Romansoholiczki otrzymują dostęp do kolejnych działów oraz przywileje:
    • dział Nasza Twórczość – od 20 postów
    • rozszerzony dział Nasza Twórczość: Exclusive NT - od 200 postów
    • możliwość wyboru nazwy rangi - 750 postów (zmienia tylko administrator na prośbę użytkownika)
  7. Niektóre z działów Forum posiadają odrębne regulaminy zawierające szczegółowe zasady korzystania - aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, prosimy się z nimi zapoznać.
  8. Celem działalności naszego nie jest produkcja ani dystrybucja nielegalnych e-booków.


II. REJESTRACJA I ZASADY UŻYTKOWANIA


  1. Nazwa Użytkownika (nick) nie może być reklamą lub adresem WWW - chrońmy się przed spamem.
  2. Miejscem na umieszczanie informacji o Użytkowniku, adresów WWW i danych kontaktowych jest profil Użytkownika bądź jego sygnatura. Dane te mają służyć możliwości nawiązania kontaktu i zaprezentowania się.
  3. W razie problemów związanych z zarządzaniem swoim kontem, np. zapomniane hasło, potrzeba zmiany nazwy Użytkowniczki, prosimy o kontakt z Administracją (PW – prywatna wiadomość oraz adres e-mail romansoholiczki@gmail.com).
  4. Aktualizowanie własnego adresu e-mail w profilu Użytkowniczki może pomóc w razie potrzeby odzyskania hasła do konta [wymaga ponownej aktywacji konta przez Admina].
  5. Niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego aktywnego konta.
  6. Prosimy o nielogowanie się jako "gość".
  7. Bardzo źle jest widziane ukrywanie się na Forum (czyli włączanie tej opcji w profilu) – Administracja wystosowuje w takim wypadku 5 kolejnych ostrzeżeń – po przekroczeniu tej liczby konto Użytkowniczki zostaje usunięte.
  8. Konta Użytkowniczek, które nie zalogują się po rejestracji i aktywacji ich konta ani razu przez miesiąc, zostaną usunięte najpóźniej pod koniec danego miesiąca.
  9. Użytkowniczki, które mają 0 postów na koncie i nie zalogowały się na Forum przez rok, otrzymają informację, że przypadku braku logowania przez kolejny miesiąc, ich konta zostaną usunięte.
  10. Na prośbę Użytkowniczki jej konto może zostać usunięte. Na Forum pozostaną jej posty bez informacji, kto jest ich autorką.
  11. Na Forum funkcjonuje system dawania plusów przez inne Użytkowniczki za interesujące wypowiedzi.
  12. Na Forum funkcjonuje system dawania ostrzeżeń przez Moderatorki i Administratorki za zachowania łamiące zasady użytkowania Forum. 5 (słownie: pięć) ostrzeżeń oznacza ban Użytkowniczki.
  13. Administratorki mogą w każdej chwili i bez uprzedzenia usunąć wypowiedzi łamiące Regulamin oraz zbanować ich autorkę.
  14. W razie problemów oraz pytań prosimy o kontakt z Administratorkami lub Moderatorkami, bądź umieszczenie odpowiedniego postu w temacie Do i od administratorek i moderatorek.


III. ZASADY UŻYTKOWANIA

  1. Na naszym Forum obowiązuje netykieta.
  2. Mamy prawo do przedstawiania własnego zdania, opinii, punktu widzenia, o ile nie łamie to Regulaminu.
  3. Ponosimy odpowiedzialność za to, co piszemy.
  4. Mamy obowiązek stosować się do zasad polskiej ortografii i interpunkcji oraz używania polskich znaków diaktrycznych – celem jest wypowiadanie się w formie zrozumiałej dla innych Użytkowników. W przypadku problemów w tym zakresie (brak polskiej czcionki, dysortografia, etc.) należy zamieścić informację w profilu oraz skontaktować się z Administratorkami.
  5. Na naszym funkcjonuje zwyczaj zwracania się do siebie „na ty”.
  6. Zabrania się:
    • celowego obrażania i poniżania innych Użytkowników
    • używania wyrazów uważanych powszechnie za wulgarne
    • atakowania i krytykowania Użytkowników w oparciu o ilość błędów ortograficznych, gramatycznych, interpunkcyjnych, etc. w ich wypowiedziach - wszelkie uwagi dotyczące formy, treści, interpunkcji, gramatyki i ortografii wysyłamy na PW (prywatna wiadomość), a nie publicznie.
    • pisania postów tylko i wyłącznie za pomocą emot. Posty z emotami, bez treści zostaną usunięte.
  7. Każda Użytkowniczka ma obowiązek bezwzględnego stosowania się do wskazań Administratorek i Moderatorek. Nagminne ignorowanie ich uwag skutkuje ostrzeżeniami i banem na Forum.


IV. ZASADY POSTOWANIA ORAZ ZAKŁADANIA TEMATÓW

  1. Staramy się zachować porządek oraz przejrzystość treściową tematów.
  2. Tematy można zakładać po uprzedniej konsultacji z Moderatorką działu, aby uniknąć niepotrzebnego dublowania wątków i niezgodności tematycznej.
  3. Uwagi dotyczące działania Forum i pomysły, jak je ulepszyć, należy umieszczać w dziale Informacja i Pomoc w odpowiednim temacie, bądź wysłać za pomocą PW do Moderatorek danego działu bądź Administratorek.
  4. Prosimy o nie wklejanie pod sobą kolejnych postów własnego autorstwa - jeżeli chcemy dodać/zmienić/uzupełnić treść własnego postu (będącego ostatnim w temacie) używamy opcji "zmień".
  5. Nie dublujemy wypowiedzi, czyli nie wklejamy postów o tej samej treści w więcej niż jednym temacie na raz.
  6. Moderatorka ma prawo zamknąć temat, usunąć post lub wątek, lub dodać coś do już napisanego postu, jeśli te łamią zasady Regulaminu - pod warunkiem wyraźnego zaznaczenia i wytłumaczenia podjętej akcji.
  7. Posty niezgodne z warunkami rejestracji będą usuwane.
  8. Każdy umieszczany na link lub adres strony musi być opatrzony opisem zgodnym z treścią - umieszczanie linków oraz adresów stron o treściach sprzecznych z obowiązującym prawem, wulgarnych, obscenicznych i pornograficznych jest zabronione.


V. BEZPIECZEŃSTWO

  1. Wszelkie działania mające charakter szkodliwy dla Forum (spam, flood, abuse, trolling, etc.) skutkują usunięciem konta.
  2. Administratorki i Moderatorki nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi Użytkowniczek opublikowane na Forum. Administratorki i Moderatorki zastrzegają sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.
  3. Użytkownik zgadza się, że wszystkie informacje będą przechowywane w bazie danych. Administratorki i Moderatorki nie będą obarczone odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
  4. Prosimy o przechowywanie we własnym zakresie kopii dłuższych tekstów zamieszczanych na Forum na wypadek ich utraty bądź niedostępności.


VI. PRAWA DO NAZW, POMYSŁÓW I TWÓRCZOŚCI WŁASNEJ

  1. Teksty publikowane w dziale Nasza Twórczość oraz Nasze Recenzje podlegają prawom autorskim i nie mogą być kopiowane ( w całości, bądź fragmentach), przeklejane lub wykorzystywane w jakikolwiek inny sposób bez zgody ich autorek.

VII. ADMINISTRACJA (kontakt: romansoholiczki@gmail.com)

  1. Administratorki mają prawo zmienić bez uprzedzenia Regulamin.
  2. Kwestie niesprecyzowane w tym Regulaminie (bądź jednym z regulaminów działów) oraz budzące wątpliwości interpretacyjne będą rozstrzygane przez Administratorki.
  3. Decyzje Administratorek są ostateczne i nie podlegają dyskusji.


Administratorki i Moderatorki forum Romansoholiczki.pl


Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL